adam haklı beyler

şimdi ben ne desem(yazsam), ne yapsam, nereye gitsem, neyi sevsem, kime sövsem de siz(yani beni tanıyanlar<şu an ötekileştirildiniz>) bunu asla anlamayacak. çünkü beni tanıyorsunuz ya yıllardır, işte o "ben" asla sizin tanıdığınızdan farklı hareket edemez, düşünemez, sevemez, yapamaz edemez gibi geliyor size ama şu an bir virgülü atladım mesela.
gelelim tespitime; sanırım bir insan tümüyle mutlu ve özgür ve dahi(de anlamındaki dahi) üretken(yaratıcı kelimesini insana yakıştıramadığımdan bunu kullandım) olmak için 3-5 yılda bir tüm çevresini değiştirecek şekilde taşınmalı, göç etmelidir. eş dost iyidir hoştur ama bizdeki değişimi görmez, görse de anlamaz, anlasa da sallamaz bazen. sanatçı olsam asla evlenmez, sık sık taşınırdım herhalde. (çok şükür hesap kitap işleriyle uğraşıyorum, hahaaha) demem o ki, kainat değişim üzerine kuruludur, insan değişim üzerine kuruludur ama çevre(eş, dost falan) değişimi sevmez. misal "30undan sonra serdar ortaç dinleme özgürlüğü" gelelim parantezlere. (anlatım bozukluğu yapmak da imla hatası yapmak da temel hak ve özgürlüklerden sayılmalı) (bol parantez kullanmak da)(.) ( hatta parantezi açık bırakmak bile

hiç alakasız not: Sabri Sarıoğlu'na(na mı ya mı çıkaramadım) karşı kendimi çok kötü hissediyorum. çok yüklendik, gereksiz laflar ettik hakkında. son trabzon maçında "çekip gidecen bu memleketten, yaşanmaz artık buralarda" bakışını gördüm Sabrî'de. O an dank etti kafama Sabri'nin umrunda bile olmadığımız. Hasılı; bundan kelli Sabri benim gözümde on numara bir futbolcudur. Sabri'ye laf eden karşısında beni bulur artık.

Yorumlar

  1. Konu fitbol olunca ve yasin denilince ilk aklıma gelen Yasin Sülün gibi oldu nedense. Allah muhafaza.

    YanıtlaSil
  2. herşey iyi güzel de....serdar ortaç da dinlenmez ki arkadaş :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ruh Üçüzlerim - (benle dört)

Rusya'dan Sevgilerle